Budujeme Partnerstvá
Building Partnership
Partnerséget építünk
Účastníci: podľa prezenčnej listiny
Program:
9,00 – 12,00 Master plan workšop
1. Turizmus v regióne Košíc, prezentácia Rudolf Bauer
2. Turizmus v meste Miškolc, prezentácia Ádám Jakots
3. História a súčasnoť úzkorozchodných železníc na Slovensku, prezentácia Tomáš Haviar
4. Možnosti historických úzkorozchodných železníc v rozvoji turistického ruchu na Slovensku, prezentácia
Ľubomír Lehotský
5. Analýza dát návštevnosti KDHŽ Igor Holéczy
6. Analýza dát návštevnosti LÁEV Ádám Jakots
7. Prestávka
8. SWOT analýza Rudolf Bauer
9. Dotazník Rudolf Bauer
10. Ďalšie kroky Rudolf Bauer
13,00 – 14,00 Staff meeting
1. Aktuálna situácia implementácie projektu - projektoví manažéri
2. IMIS systém
3. Vypracovanie správ, reportov
a. Dosiahnuté výsledky
b. Detailný popis aktivít projektu
c. Aktivity v oblasti publicity projektu a plnenie indikátorov projektu
V Ďalšom Igor Holéczy prezentoval štatistické údaje KDHŽ o návštevnosti v uplynulých rokoch, štruktúru návštevnosti, počty predaných lístkov, podobné údaje prezentoval za LÁEV Á. Jákots. Príspevky vyvolali živú diskusiu o vylepšení systému cien lístkov a jeho vplyve na návštevnosť železničiek.
Po pkrátkej prestávke nalsedovala SWOT analýza v spoločnej diskusii. R. Bauer predstavil dotazník a ďalšie kroky pri príprave Master planu, ktoré boli schválené.
26 April, 2018
R.Bauer
Participants: according the attendance sheet
Program:
9,00 – 12,00 Master plan workshop
1. Tourism in the Košice region, presentation Rudolf Bauer
2. Tourism in the city of Miskolc, presentation Ádám Jakots
3. HNGR’s history presentation Tomáš Haviar
4. Potential of HNGRs in tourism development in Slovakia
Ľubomír Lehotský
5. Analysis of visitors’ data in DŽK Igor Holéczy
6. Analysis of visitors’ data in LÁEV Ádám Jakots
7. Break
8. SWOT analysis Rudolf Bauer
9. Questionnaire Rudolf Bauer
10. Next steps Rudolf Bauer
13,00 – 14,00 Staff meeting
1. Actual situation in project implementation Project managers
2. IMIS system
3. Reporting
a. Project achievements
b. Detailed description of activities
c. Measures taken regarding project publicity
and fulfilment of project indicators
In the next point I. Holéczy presented DŽK statistics concerning number of sold tickets, structure of visitors etc. and Á. Jakots presented similar data from LÁEV. The hot discussion how to improve system of ticket prices in order to increase number of visitors followed.
After short break SWOT analysis was started in common hot discussion. Then R.Bauer introduced questionnaire and next steps in elaborating MP was agreed.
26 April, 2018
R.Bauer
Obsah tejto podstránky nie je oficiálnym stanoviskom Európskej únie.
The content of this site is not an official position of the European Union.
A honlap tartalma nem az Európai Unió hivatalos álláspontja.