Od roku 2014 sa vozový park detskej železnice rozširuje o normálne-rozchodné motorové vozne radu 810 a prívesné vozne radu 011, ktoré využíva v spolupráci s Klubom historických koľajových vozidiel pri RD Haniska pri Košiciach na organizovanie nimoriadných nostalgických vlakov do rôznych kútov východného Slovenska.
Motorové vozne radu 810 sú najrozšírenejšim typom motorových vozňov československej výroby, ktorý premával na našom území, prevažne na regionálnych tratiach. Kapacita vozňa je 55 miest na sedenie v druhej nefajčiarskej triede. Použitý je motor LIAZ ML 634 a maximálna rýchlosť je 80 km/h.
Parná lokomotíva CP 600 do Košíc dorazila po "vlastných" z bratislavského Železničného múzea SR 22. novembra 2018. Tento skvost našej železničnej histórie chceme s dobrovoľníkmi detskej železnice zreštaurovať do vystavovateľného stavu, aby potešil všetkých návštevníkov. Lokomotíva patrí medzi najmodernejšie a jedny z posledných vyrobených kusov v Československu a bola určená na priemyselné účely. Na Košickej detskej historickej železnici nebude nikdy premávať, no ak sa ukáže priazeň okolností a dobrovoľníkom vydrží elán, niekedy v budúcnosti by mohla ťahať nostalgické vlaky po východnom Slovensku. Exponát patrí Železničnému múzeu SR a dobrovoľníci z detskej železnice ho dostali do dlhodobej správy. Ďakujeme spoločnosti Lokorail, ktorá nám pomohla s jej prepravou.
Dvojnápravový prípojný vozeň rady 010 (resp. 011 ZSSK) je vnútorne rozdelený na dva nástupné priestory na koncoch a jedne veľký oddiel pre cestujúcich s usporiadaním sedadiel 3 + 2. Čelá vozňa sú nepriechodné. Nástupný priestor na strane ručnej brzdy je prispôsobený na využitie ako služobný a batožinový oddiel, v druhom nástupnom pristore je umiestená lavica pre cestujúcich a na jeho strane je situovaná bunka WC. Vykurovanie vozňa zabezpečujú dva teplovzdušné agregáty.